• Email support@yoursite.com +09 264 222 21 21

  • Phone : 1-900-324-5467

WELLNESS TIPS

Οι σύμβουλοι της APIVITA μας δίνουν τα δικά τους TIPS για έναν υγιεινό τρόπο ζωής, την ευεξία αλλά και την καταπολέμηση του στρες. Μάθετε περισσότερα για μια πιο ολιστική προσέγγιση της ζωής γιατί… «Η ομορφιά ξεκινάει από μέσα μας».
Wellness Tips

WELLNESS TIPS #1
H HEALTH COACH ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΤΣΙΑΝΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΑΓΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΝΟΣ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ TIPS.

  • Αντικαταστήστε τους χυμούς φρούτων, που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με πράσινους χυμούς που σου παρέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες ενώ ταυτόχρονα αποτοξινώνουν και κάνουν το σώμα σας αλκαλικό. Μια απλή συνταγή που θα σας εκπλήξει ευχάριστα και θα σας γεμίσει με ενέργεια είναι ένας χυμός με σέλερι, σπανάκι, λεμόνι, τζίντζερ και πράσινο μήλο. Δοκιμάστε τον!
  • Μάθετε να διαλογίζεστε και να χαλαρώνετε το μυαλό και το πνεύμα σας. Όλοι χρειάζονται λίγη ώρα ησυχίας, μόνοι τους με τον εαυτό τους, χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα. Αυτή η ησυχία που μπορείτε να προσφέρετε στον εαυτό σας, θα βοηθήσει την παραγωγικότητά σας όταν εργάζεστε.
  • Ο ύπνος είναι απαραίτητος τόσο για το μυαλό όσο και για το σώμα. Προσπαθήστε να κοιμάστε 7-8 ώρες καθημερινά.

WELLNESS TIPS #2
Η WELLNESS COACH ΑΝΝΙΤΑ ΖΑΧΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι το στρες επηρεάζει αρνητικά την υγεία; Σίγουρα δεν σου είναι εύκολο να καταλάβεις πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό. Αν σου έλεγα ότι ένα αρνητικό σου συναίσθημα μπορεί να πυροδοτήσει 1400 βιοχημικές αλλαγές στο σώμα σου προκαλώντας πολλές ορμονικές μεταβολές θα το πίστευες; Κι όμως είναι τόσο απλό… τα συναισθήματά σου έχουν δύναμη και ανάλογα τι επιλέγεις, προσφέρεις στον οργανισμό σου ισορροπία ή ανισορροπία, υγεία και ευεξία ή χάος και διαταραχές. Η ρύθμιση του στρες και η μείωση των επιπτώσεών του είναι στο χέρι σου.

Αναφέρω μερικές από τις αρνητικές επιπτώσεις του στρες πιο πολύ για να δεις τι μπορεί να συμβεί στο σώμα σου όταν δεν ελέγχεις τα συναισθήματά σου:

  • Μειωμένη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος
  • Αύξηση πρόωρης γήρανσης του δέρματος και του οργανισμού γενικότερα
  • Μειωμένη διαύγεια και απόδοση (το στρες κάνει τους πιο έξυπνους ανθρώπους να κάνουν χαζά πράγματα)
  • Μειωμένη μνήμη, συγκέντρωση και ικανότητα μάθησης
  • Κακή επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και επομένως δυσκολεύει τις κοινωνικές σχέσεις
  • Πληθώρα σοβαρών ασθενειών.

Το καλό νέο είναι ότι μπορείς να αναστρέψεις τις αρνητικές επιπτώσεις του στρες αν αρχίσεις από σήμερα να βιώνεις ευεργετικά συναισθήματα (αγάπη, ευγνωμοσύνη, υπερηφάνεια, ενθουσιασμό, συμπόνια, εκτίμηση) και να κάνεις θετικές σκέψεις. Πολυετείς επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι τα θετικά συναισθήματα συντελούν στην μείωση της κορτιζόλης (ορμόνη του στρες) και στην αύξηση της δεϋνδροεπιανδροστερόνης (ορμόνη της ευεξίας). Έτσι επανέρχεται η ισορροπία στον οργανισμό, η καρδιά και ο εγκέφαλος λειτουργούν αρμονικά και αποτρέπονται όλες οι παραπάνω αρνητικές επιπτώσεις.

ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ:

Ο πρώτος τρόπος είναι να είσαι πιο ενσυνείδητος δηλαδή να είσαι στο τώρα και να ακούς τι σου λέει το σώμα σου. Να συνειδητοποιείς πότε αγχώνεσαι για να μπορείς γρήγορα να αυτορυθμίζεσαι και να επανέρχεσαι αποτρέποντας την απώλεια ενέργειας και την ανισορροπία. Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι είναι αγχωμένοι τις περισσότερες ώρες της ημέρας και δεν το γνωρίζουν γιατί απλά δεν το συνειδητοποιούν. Έχουν συνηθίσει να ζουν σε μια κατάσταση «εγρήγορσης» και πιστεύουν ότι αυτό είναι το φυσιολογικό.

Ο δεύτερος τρόπος είναι να ακολουθείς την παρακάτω εύκολη τεχνική (καρδιακής αναπνοής ή γρήγορης συνοχής) όπου και όποτε τη χρειάζεσαι για να μπορείς να αντιμετωπίζεις τις προκλήσεις τις καθημερινότητας και να ανακάμπτεις γρήγορα.

ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ;

Βήμα 1

Εστίασε την προσοχή σου στην περιοχή της καρδιάς. Φαντάσου ότι η αναπνοή σου ρέει μέσα και έξω από την καρδιά ή την περιοχή του θώρακα, αναπνέοντας λίγο πιο αργά και βαθύτερα απ’ ότι συνήθως.

(Συμβουλή: εισέπνευσε 5 δευτερόλεπτα, εξέπνευσε 5 δευτερόλεπτα ή με όποιο ρυθμό νιώθεις πιο άνετα, στρέφοντας την προσοχή σου στην περιοχή της καρδιάς, δεν είναι απαραίτητο να έχεις κλειστά τα μάτια αυτή η τεχνική μπορεί να γίνει οπουδήποτε ακόμα και την ώρα που οδηγείς).

Βήμα 2

Κάνε μια ειλικρινή προσπάθεια να βιώσεις ένα θετικό ή αναζωογονητικό συναίσθημα, όπως ευγνωμοσύνη, χαρά, εκτίμηση, αγάπη ή φροντίδα για κάποιον ή κάτι στη ζωή σου.

(Συμβουλή: Προσπάθησε να αναβιώσεις το συναίσθημα που έχεις για κάποιον που αγαπάς, ένα κατοικίδιο, ένα ιδιαίτερο μέρος, μια επιτυχία, κτλ., ή να συγκεντρωθείς σε ένα συναίσθημα ηρεμίας).

ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ;

  • Στο ξεκίνημα της ημέρας σου
  • Όταν παρατηρείς απώλεια ενέργειας
  • Πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από δύσκολες καταστάσεις
  • Όποτε θέλεις να ξαναφορτίσεις την εσωτερική σου μπαταρία.

ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ;

  • Ενισχύει την ικανότητά σου να διατηρείς την ψυχραιμία σου όταν αντιμετωπίζεις προβλήματα.
  • Μειώνει την κούραση και την εξάντληση.
  • Διευκολύνει τη φυσική αναζωογονητική διαδικασία του σώματος.
  • Ενισχύει την ικανότητά σου να σκέφτεσαι καθαρά και να βρίσκεις καλύτερες λύσεις.
  • Βελτιώνει τη μάθηση και την απόδοση στις εξετάσεις.
  • Αυξάνει την πρόσβαση στη διαίσθησή σου.
  • Βελτιώνει την οικογενειακή και κοινωνική ισορροπία.
  • Βελτιώνει τον συντονισμό και τον χρόνο αντίδρασης.

Πάρε την υγεία και την ευεξία σου στα σοβαρά, μάθε να ρυθμίζεις το στρες σου και κέρδισε πολλά όμορφα και υγιή χρόνια.


WELLNESS TIPS #3 Η WELLNESS COACH ΑΝΝΙΤΑ ΖΑΧΟΥ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΕΞΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ WELLNESS COACHING ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.

Πολλοί πιστεύουν πως η ευεξία (wellness) αποκτάται μόνο με τη διατροφή και την άσκηση. Φυσικά και οι δύο αυτοί παράγοντες είναι σημαντικοί, όμως η ευεξία δεν αφορά μόνο στη σωματική υγεία.

Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως η ευεξία είναι μια γενική αίσθηση, μια εσωτερική ακτινοβολία υγείας, δύναμης και ομορφιάς. Αφορά την κατάσταση του ανθρώπου στο σύνολό του, ως έμβιο όν (σώμα-ψυχή-πνεύμα), και όχι την απουσία κάποιας ασθένειας ή παθολογίας.

Ορίζεται ως “μια διαρκής και ενεργητική διαδικασία, στην οποία ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται και μαθαίνει ότι υπάρχουν επιλογές (υγιείς επιλογές-συνήθειες), που μπορούν να τον οδηγήσουν προς μια μακροβιότερη και ποιοτικότερη ζωή, προς ένα γενικότερο ‘ευ ζην’ “.

Το wellness coaching (προπονητική ευεξίας) αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ολιστικά βοηθώντας τον να φέρει σε ισορροπία τις τρεις διαστάσεις του σώμα – ψυχή – πνεύμα αλλά και τον εαυτό του με το περιβάλλον στο οποίο ζει και συναναστρέφεται. Περιλαμβάνοντας και τεχνικές life coaching σε βοηθά να κάνεις τις κατάλληλες σωματικές και νοητικές αλλαγές που θα σου εξασφαλίσουν καλύτερη υγεία και μακροζωία.

Το wellness coaching εξετάζει τους παρακάτω τομείς της ζωής σου (πνευματικός, κοινωνικός, συναισθηματικός, νοητικός, περιβαλλοντικός, σωματικός, επαγγελματικός), εξηγώντας σου πως αυτοί μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σου και σε βοηθά να κάνεις τις αλλαγές που απαιτούνται σε κάθε έναν από αυτούς για να βρεις την ισορροπία, τη δύναμη, την ανθεκτικότητα, την υγεία και την ομορφιά που κρύβεις μέσα. Μια αλλαγή σε σένα επηρεάζει και τους ανθρώπους γύρω σου και συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης και πιο υγιούς κοινωνίας.

To wellness coaching όπως και το life coaching, μπορεί να έγιναν γνωστά ευρέως τις τελευταίες δεκαετίες έχουν όμως τις ρίζες τους στην αρχαία Ελλάδα. Ο Σωκράτης με τη μαιευτική του, χάρισε στο σύγχρονο coach το βασικό εργαλείο δουλειάς του, τις ερωτήσεις. Ενώ ο Ιπποκράτης «ο πατέρας της σύγχρονης Ιατρικής» ήταν ο πρώτος wellness coach διότι κύριο μέλημά του ήταν μέσα από τις οδηγίες του να αποτρέψει την ασθένεια. Να βοηθήσει τους συνανθρώπους του να παραμείνουν υγιείς μέσα από τις πρακτικές ευζωίας που δίδασκε.

«Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαμβάνειν»

« Το φάρμακό σου είναι η τροφή σου και η τροφή σου το φάρμακό σου»

Ιπποκράτης 460-377 π.Χ.

ΠΑΡΕ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ:

“Που τοποθετώ την αξία της ζωής μου; ”

“Τι ζωή θέλω να ζήσω; Με τι ποιότητα;”

Η άγνοια είναι το πρώτο βήμα προς την παραμέληση της υγείας σου, το δεύτερο είναι η αναποφασιστικότητα και το τρίτο η μη δέσμευση σε νέες πιο υγιεινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις.

Copyright 2014 - YourHairTalks Apivita - All Rights Reserved - Designed by - Web Development & UI Design by
Scroll to Top